۱۳۶ خودروی فرسوده از معابر اصفهان جمع‌آوری شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۱۳ اخطاریه صادر و ۱۳۶ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۵۶۵ دست‌فروش و ۲۲۱ متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در نیمه نخست امسال، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۵ هزار و ۸۹۹ تذکر و ۴۰۳۵ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۱۴ هزار و ۱۸۲ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۳۱۶۹ اخطاریه صادر و ۱۰۳۵ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۱۳ اخطاریه صادر و ۱۳۶ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۵۶۵ دست‌فروش و ۲۲۱ نفر متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در مدت نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۶۵ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۹۳۲ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۸۷۹ ساختمان، تبدیل وضعیت ۷۶۳ ساختمان و فعالیت ۷۶۲۷ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر از مصالح و نخاله، اظهار کرد: در این راستا ۷۵۱۶ مورد اخطاریه صادر و ۷۴۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۶۹ رأی اجرا شد و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۳۲۹ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۹۷۵ رأی اجرا شده است.

کد خبر 607904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.