شهرداری کرمان لیست خسارت به اموال عمومی را به دستگاه قضایی ارائه دهد

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری باید خسارت‌هایی را که به اموال عمومی وارد شده به صورت دقیق جمع‌آوری، و مطالبات خود را در این باره به دستگاه‌های قضائی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین چناریان امروز _دوشنبه چهارم مهرماه_ در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرمان جهت بررسی خسارات وارده به اموال عمومی، با اشاره به اغتشاشات اخیر در شهر کرمان و خسارت‌های وارد شده به اموال عمومی از سوی اغتشاشگران، اظهار کرد: لازم است شورای اسلامی شهر بیانیه‌ای درباره اتفاقات اخیر صادر و از تمام سازمان‌هایی مانند دستگاه‌های امنیتی، نظامی، بسیج و اعضای شورای تأمین قدردانی شود.

وی ادامه داد: در اتفاقاتی که به تازگی رخ داد، خسارت‌هایی به شهرداری‌ها وارد شده است و بر اساس رویه معمول باید مطالبه خسارت‌های وارد شده از سوی شهرداری انجام شود تا افرادی که در تخریب اموال عمومی مقصر بودند، پاسخگوی این موضوع باشند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری باید خسارت‌هایی را که به اموال عمومی وارد شده به صورت دقیق جمع‌آوری و مطالبات خود را در این باره به دستگاه‌های قضائی ارائه کند.

فتح الله مویدی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اغتشاشات اخیر در شهر، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید درباره وارد آوردن خسارت توسط اغتشاشگران به اموال عمومی شاکی شوند و تقاضای خسارت از دستگاه قوه قضائیه کنند.

وی افزود: نیاز است اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات نیروهای انتظامی تقدیر و تشکر کنند.

کد خبر 607898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.