سیستان‌وبلوچستان با کمبود سوخت روبه‌رو است

نماینده شورای عالی استان‌ها در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی و ضعف سیستم حمل‌ونقل بنزین سهمیه‌ای پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

فاروق اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کاهش سهمیه بنزین، اظهار کرد: دهم شهریورماه امسال سهمیه بنزین از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در سراسر کشور کاهش یافت.

وی ادامه داد: شهروندان در استان‌های مرزی به ویژه استان سیستان‌وبلوچستان نمی‌توانند از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده کنند.

نماینده استان سیستان‌وبلوچستان در شورای عالی استان‌ها گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی و ضعف سیستم حمل‌ونقل عمومی در استان سیستان‌وبلوچستان ۱۵۰ لیتر بنزین سه هزار تومانی به اضافه ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی پاسخگوی نیاز شهروندان این استان نیست.

وی تصریح کرد: این موضوع سبب کمبود سوخت در جایگاه‌ها و طولانی شدن صف‌های بنزین شده و در بازار سیاه قیمت بنزین به هر لیتر ۱۵ هزار تومان رسیده است.

اعظمی اضافه کرد: تاکنون در خصوص افزایش تورم، هزینه کالا و هزینه رفت و آمد به ویژه سرویس‌های آموزشی چندین مرتبه هشدار داده شده و با وجود بیان اعتراض‌ها تاکنون پاسخی از سوی مسئولان مربوطه داده نشده است.

کد خبر 607880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.