کاشت نهال در مدارس تبریز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

شهردار تبریز کاشت نهال در مدارس را فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های عملی لازم در راستای اهمیت و لزوم وجود فضاهای سبز شهری و نهال‌کاری برای تلطیف هوای شهر و سلامتی انسان‌ها دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه ویژه نهال‌کاری در مدارس تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز در هنرستان کشاورزی این کلان‌شهر برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با اشاره به اینکه همزمان با آغاز تحصیلی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نهال‌کاری در مدارس تبریز انجام می‌شود، گفت: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های عملی لازم برای اهمیت و لزوم وجود فضاهای سبز شهری و نهال‌کاری در تلطیف هوای شهر و سلامتی انسان‌ها است و همکاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مختلف در این زمینه لازم است.

اکبر امجدی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز از آمادگی و اجرای ویژه‌برنامه‌های حوزه فضای سبز تبریز برای کاشت نهال در محوطه ادارات و حیاط منازل خبر داد و گفت: این اقدام از چند ماه قبل آغاز شده است و در طول سال جاری نیز ادامه دارد.

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در سخنانی از شهرداری تبریز به خاطر پاکسازی و نهال‌کاری مدارس تبریز همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تقدیر کرد و گفت: درخت‌کاری در مدارس اقدامی ارزشمند در تلطیف فضای مراکز آموزشی و یادگیری بیشتر دانش‌آموزان با موضوعات فضای سبز و ضرورت وجود آن برای حفظ سلامتی انسان‌ها است.

کد خبر 607860

برچسب‌ها