۳ انتصاب جدید و یک ابقا در شهرداری تهران

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای معاون هماهنگی امور مناطق، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران را منصوب و مدیرکل حوزه شهرداری را برای یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی حکم «سجاد محمد علی‌نژاد»، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار را به مدت یک سال تمدید کرد.

شهردار تهران در حکم دیگری علیرضا جاوید را به سمت معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران منصوب کرد؛ پیش از این حسین نظری به مدت یک سال عهده دار این سمت در شهرداری تهران بود.

انتصاب معاون جدید حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران

شهردار تهران همچنین در حکمی «جلال بهرامی» را که پیش از این به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران فعالیت داشت، به سمت «معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران» منصوب کرد.

در متن حکم زاکانی خطاب به بهرامی آمده است:

«نظر به شایستگی، تخصص و تعهد جناب‌عالی به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت «معاون حمل‌ونقل و ترافیک» منصوب می‌شوید. در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام»، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، موارد ذیل سرلوحه برنامه‌های آن معاونت قرار گیرد:

- توجه ویژه و برنامه‌ریزی برای کاهش معضل ترافیک و آلودگی هوا و سطح آلاینده‌های زیست‌محیطی

- پیگیری برای جذب و تأمین منابع و افزایش مشارکت بخش‌های خصوصی در سرمایه‌گذاری در این حوزه

- هوشمندسازی سامانه‌ها و تجهیزات حمل‌ونقل و ترافیک با هدف تسهیل آمد و شد شهروندان

- ارتقای کیفیت نگهداشت سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی و تکمیل و نوسازی فوری شبکه و ناوگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی و ساماندهی موتورسیکلت‌ها

- تکمیل و توسعه خطوط مترو با پیگیری تأمین منابع و سرمایه‌گذاری مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی

- استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان و نوآور با هدف حل مؤثر مسائل حمل‌ونقل و ترافیک

- تمرکز بر موضوع انضباط ترافیک و توسعه روش‌های اجرایی جدید و ارتقای شاخص‌های ایمنی در ترافیک

- توسعه تعاملات تمام ارکان حمل‌ونقل در شهرداری و خارج از شهرداری

- بازطراحی سامانه‌ها، معابر و مسیرها در راستای ارتقای ایمنی، افزایش بهره‌وری و تسهیل دسترسی به حمل‌ونقل عمومی

امید است با استعانت از ذات اقدس ربوبی و بهره‌گیری از ظرفیت و استعداد مجموعه خدوم شهرداری، تمام همت و توان خویش را معطوف به تحقق اسناد بالادستی، افزایش کارآمدی، حسن اجرای امور محوله و ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان تهران کنید.

رجای واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب‌عالی در سایه نقش‌آفرینی مؤثرتان متکی به راهبردهای کلان شهرداری تهران باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت دارم.»

گفتنی است که پیش از این، مجتبی شفیعی به مدت یک سال عهده‌دار سمت معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران بود.

انتصاب معاون جدید خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

زاکانی همچنین در حکم دیگری «حسین نظری» را که تا قبل از این به مدت یک سال معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بود، به سمت «معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران» منصوب کرد. در متن حکم شهردار پایتخت آمده است:

نظر به شایستگی، تخصص و تعهد جناب‌عالی به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت «معاون خدمات شهری و محیط‌زیست» منصوب می‌شوید.

در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام»، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، موارد ذیل سرلوحه برنامه‌های آن معاونت قرار گیرد:

- توجه عدالت‌محور به توسعه خدمات شهری در تمام ابعاد و برنامه‌ریزی منظم در ارائه خدمات

- ارتقای سطح رضایت شهروندان با پیشرفت ملموس در استانداردهای کالبدی و خدماتی و کیفیت نگهداشت شهر تهران و ارزیابی دوره‌ای عملکرد معاونت

- ارتقای شاخص‌های محیط‌زیست شهری و توجه به افزایش ضریب ایمنی شهر، شهروندان و کارمندان شهرداری از طریق پیشگیری و افزایش قابلیت‌های کمی و کیفی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی

- توجه به ایجاد تسهیلات و خدمتگزاری شایسته به مردم در بهشت زهرا (س) و تلاش برای ارتقای جایگاه گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت امام (ره) به یکی از قطب‌های ممتاز فرهنگی

- استفاده از ظرفیت نخبگان در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی در ابعاد مختلف نگهداشت شهر و حفظ محیط‌زیست

- توسعه فضاهای سبز، افزایش سرانه‌های محلات، گسترش فضای سبز پیرامونی شهر و توسعه بوستان‌های مادر و کودک

- ساماندهی صنوف و مشاغل سیار و بی‌کانون و ارتقای زمینه‌های کارآفرینی و اثربخش برای شهروندان

- ایجاد سازوکار نظارت هوشمند بر فرایند جمع‌آوری و تفکیک پسماند و فرهنگ‌سازی و آموزش در راستای مشارکت حداکثری شهروندان در طرح جامع پسماند

امید است با استعانت از ذات اقدس ربوبی و بهره‌گیری از ظرفیت و استعداد مجموعه خدوم شهرداری، تمام همت و توان خویش را معطوف به تحقق اسناد بالادستی، افزایش کارآمدی، حسن اجرای امور محوله و ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان تهران کنند.

رجای واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب‌عالی در سایه نقش‌آفرینی مؤثرتان متکی به راهبردهای کلان شهرداری تهران باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر 607846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.