سرای محله حصارک کرج راه‌اندازی شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج از راه‌اندازی سرای محله حصارک این کلان‌شهر خبر داد و گفت: سرای محلات، محلی امن و مرکزی برای حضور اجتماعی و پیاده‌سازی دیدگاه‌های مردمی و مشارکت آنها است.

محسن برجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح سرای محله حصارک، اظهار کرد: از مؤلفه‌های یک شهر توسعه‌یافته مشارکت‌های اجتماعی و افزایش دخالت‌های مردمی است.

وی افزود: زمانی کارها و پروژه‌هایی در سطح یک محله یا منطقه شهری مؤثر و مورد رضایت شهروندان است که برنامه‌ها را با مشارکت مردم و دخالت نظر آنها پیاده‌سازی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه در حال حاضر سیاست اصلی شورای اسلامی شهر و شهردار این کلان‌شهر بر پایه مشارکت‌های مردمی است، تصریح کرد: این سازمان ناظر بر اجرای عملکرد سرای محلات شهر کرج است.

وی ادامه داد: سرای محلات، محلی امن و مرکزی برای حضور اجتماعی و پیاده‌سازی دیدگاه‌های مردمی و مشارکت آنها است.

برجی با بیان اینکه سراهای محله می‌تواند در رفع گره‌ها و مشکلات موجود در محلات تأثیرگذار باشد، گفت: در شهرهای توسعه‌یافته امروزی، مشارکت‌های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم‌گیری‌ها بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار مشارکت سمن‌ها و انجمن‌های شهری و محلی موجب سرزندگی شهرها و تأثیرگذار در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات یک شهر است.

کد خبر 607797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.