نصب چراغ‌های راهنمایی هوشمند در چهارراه‌های شهر

شهردار زرند گفت: تاکنون دو مجموعه چراغ راهنمایی و رانندگی هوشمند در چهارراه‌های برق و ولی‌عصر(عج) نصب شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب دومین چراغ راهنمایی و رانندگی هوشمند در چهارراه ولی‌عصر (عج) زرند خبر داد و اظهار کرد: نصب علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی یکی از الزامات شهر پایدار و ایمن است و شهرداری طی شش ماهه نخست سال جاری در این حوزه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

وی افزود: روان‌سازی و رفع گره‌های ترافیکی در معابر یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: نصب و تجهیز چهارراه‌های سطح شهر به چراغ‌های راهنمایی هوشمند از مهمترین راهکارهای مدیریت صحیح ترافیک و راهکار اصلی کنترل ترافیک در شهرها است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: تاکنون دو مجموعه از چراغ‌های هوشمند در دو چهارراه برق و ولیعصر (عج) نصب شده است و به زودی سومین مجموعه نیز در سطح شهر نصب می‌شود. این پایه‌های چراغ ارتفاع شش متر و بازوی چهار متری دارد و دارای پنل‌های الکتریکی full color است.

وی با بیان اینکه این پنل‌ها بهترین انتخاب برای چهارراه‌های سطح شهر است، گفت: طراحی مدرن و متفاوت، پنل روشنایی با کیفیت بالا، قابلیت نصب دوربین‌های ترافیکی، امکان نورپردازی روی سازه و قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌دهی از مهمترین ویژگی‌های این چراغ‌های هوشمند راهنمایی و رانندگی است.

شهردار زرند افزود: سیستم فرمان این چهارراه به صورت سه‌زمانه با در نظر گرفتن اولویت عبور معابر با حجم تردد بیشتر است تا ترافیک روان‌تری در این نقطه از شهر را شاهد باشیم.

کد خبر 607790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.