یک نقره تیمی و یک برنز انفرادی دستاورد نمایندگان ایران

زینب‌السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی در بخش کاتای تیمی بانوان صاحب مدال نقره شدند و مرتضی نعمتی در وزن ۶۷ کیلوگرم آقایان به مدال برنز رقابت‌های لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ۲۰۲۲ ترکیه رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب‌السادات حسینی امروز در کاتای تیمی بانوان پس از اجرای دو دور کاتا و قرارگیری در جایگاه‌های اول گروه‌های خود راهی فینال شدند و در دیدار نهایی با کسب امتیاز ۲۴.۰۶ مقابل تیم مصر که ۲۴.۵۴ امتیاز کسب کرد نتیجه را واگذار کردند و به مدال نقره کاتا تیمی بانوان در لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ۲۰۲۲ بسنده کردند.

امینی، عزتی و حسینی در دور اول با کسب امتیاز ۲۴.۲۰ در جایگاه اول گروه دو قرار گرفتند و راهی مرحله بعدی شدند. در مرحله دوم نیز با کسب امتیاز ۲۵.۱۴ در جایگاه اول گروه دو قرار گرفتند و راهی فینال شدند.

مرتضی نعمتی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۷ آقایان، در دور اول با عمر اوزر از ترکیه صفر صفر شد و با رأی داوران برنده اعلام‌شد، در دومین مسابقه خود با نتیجه ۳ بر صفر فواد بنبارا از الجزایر را شکست داد. نعمتی در سومین مسابقه خود مقابل امیررضا برزویی از ایران قرار گرفت و موفق گردید با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شود.

مرتضی نعمتی در چهارمین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر علیرضا شیرصفت از ایران را شکست داد و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد، نعمتی در نیمه‌نهایی رقابت خود ۶ بر ۴ از دمیر کمال از قزاقستان شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد وی در این مسابقه با نتیجه ۴ بر صفر چانگ شین از چین تایپه را شکست داد و صاحب مدال برنز لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ۲۰۲۲ شد.

به گزارش ایمنا، سومین مرحله از مسابقات لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ترکیه در سال ۲۰۲۲، از یکم مهرماه آغاز شد و تا پایان امروز سوم مهرماه ادامه داشت.

کد خبر 607760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.