مصاف تدارکاتی پرسپولیس و گل‌گهر به‌سود شاگردان یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به‌مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و در پایان با تک‌گل محمد عمری به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه روزهای تعطیلی لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌دلیل فیفادی و اردوی تیم‌ملی ایران در کشور اتریش برای دو بازی تدارکاتی، تیم‌های لیگ‌برتری با انجام مستمر تمرینات و برگزاری دیدارهای دوستانه به‌دنبال حفظ آمادگی هستند تا با شروع لیگ‌برتر نتایج دلخواه هوادارانشان را کسب کنند.

از همین‌رو، امروز و از ساعت ۱۷ عصر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان، در ورزشگاه شماره‌یک آزادی در مصافی تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند؛ پرسپولیس در بازی امروز شش ملی‌پوش و یک بازیکن مصدوم خود را در اختیار نداشت و امیر قلعه‌نویی تمامی نفرات خود را در اختیار داشت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در نهایت توانستند با تک‌گل محمد عمری در این بازی تدارکاتی به برتری دست پیدا کنند؛ گل عمری روی پاس‌گل یورگن لوکادیا مهاجم قرمزها به‌ثمر رسید.

تیم فوتبال گل‌گهر روز شنبه نهم مهرماه، با از سرگیری رقابت‌های لیگ‌برتر در مصافی حساس و سخت باید از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل استقلال تهران قرار بگیرد؛ همچنین پرسپولیسی‌ها نیز باید روز یک‌شنبه دهم مهرماه، در هفته هفتم لیگ‌برتر در جدالی مهم برابر تراکتور تبریز بایستند.

کد خبر 607756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.