سرمربی سنگال: تقابل با ایران همان چیزی بود که می‌خواستیم

آلیو سیسه از جدال تیم‌ملی سنگال با ایران به‌عنوان دیداری که تیمش به آن نیاز دارد یاد کرد و شاگردان کارلوس کی‌روش را دارای اعتماد به‌نفس بالایی دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان جهت آماده‌سازی پیش از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، از بیست‌وهفتم شهریورماه در کشور اتریش اردوی خود را برپا کرده و دو بازی تدارکاتی نیز در طول فیفادی برگزار می‌کند.

شاگردان کارلوس کی‌روش در نخستین بازی تدارکاتی‌شان روز جمعه یکم مهرماه در ورزشگاه ان‌وی‌آرنا شهر سنت‌پولتن اتریش در مقابل تیم‌ملی فوتبال اروگوئه قرار گرفتند و موفق شدند با تک‌گل مهدی طارمی برابر تیم رنکینگ سیزدهم دنیا به برتری برسند.

تیم‌ملی فوتبال ایران در دومین و آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی اتریش، روز سه‌شنبه پنجم مهرماه در مقابل تیم‌ملی سنگال قهرمان جام ملت‌های آفریقا قرار خواهد گرفت.

آلیو سیسه سرمربی تیم‌ملی فوتبال سنگال در خصوص تقابل تیمش برابر ایران اظهار کرد: تیم‌ملی ایران یک ساختار دیگری دارد. آن‌ها تیمی هستند که به جام‌جهانی راه یافته و به‌تازگی اروگوئه را شکست داده است.

وی افزود: آن‌ها دارای اعتماد به‌نفس زیادی هستند؛ اما دیدار با ایران، همان مسابقه دوستانه‌ای است که ما در این برهه‌زمانی به‌دنبال آن بودیم.

کد خبر 607753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.