کسب ۲ مدال برنز توسط ملی‌پوشان ایران

مهسا افسانه در کاتای انفرادی بانوان و محمدرضا گیلان‌پور نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم کشورمان، دو مدال برنز در مسابقات لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ۲۰۲۲ ترکیه را به‌دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهسا افسانه کاراته‌کای کشورمان در دور اول کاتا انفرادی بانوان در مسابقات لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ترکیه، با امتیاز ۲۴.۴۸ در جایگاه اول قرار گرفت و در دور دوم نیز با امتیاز ۲۴.۰۸ در جایگاه دوم قرار گرفت. افسانه در دور سوم مسابقات نیز با امتیاز ۲۴.۰۶ در جایگاه سوم قرار گرفت تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

افسانه در دیدار رده‌بندی این مسابقات مقابل حدیثه جمال قرار گرفته بود و با کسب امتیاز ۲۴.۷۴ در مقابل جمال که ۲۴.۴۶ امتیاز را کسب کرده بود به پیروزی رسید و به مدال برنز کاتای انفرادی بانوان در لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ۲۰۲۲ ترکیه دست پیدا کرد.

همچنین محمدرضا گیلان‌پور نماینده ایران در وزن ۸۴- کیلوگرم آقایان، در دور اول رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر یک هالیت تمیکسل از ترکیه را پشت‌سر گذاشت و در دور دوم نیز ۲ صفر ویکتور پرز از اسپانیا را شکست داد. وی در دور سوم جورج فدا از ایتالیا را با نتیجه ۲ صفر شکست داد.

گیلان‌پور در چهارمین دیدار نیز ۲ صفر کنستانتینس مستروگیانیساز از یونان را شکست داد و در دور پنجم ۵ یک مغلوب حسن ارسلان از ترکیه شد و با راهیابی ارسلان به فینال، گیلان‌پور راهی جدول رپه شارژ شد.

کاراته‌کای وزن ۸۴- کیلوگرم کشورمان در رقابت رپه‌شارژ با نتیجه ۲ صفر ولادمیر برزانکیسداز صربستان را پشت‌سر گذاشت و در مسابقه رده‌بندی نیز با همین نتیجه بجنورد کلووری از فنلاند را شکست داد و صاحب مدال برنز لیگ‌جهانی کاراته‌وان سری‌آ کوجالی ۲۰۲۲ شد.

کد خبر 607752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.