روش‌های پیشگیری از بروز حمله قلبی در میان جوانان

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که سحرخیز بودن و مصرف مواد غذایی سالم خطر بروز حمله قلبی در میان جوانان را کاهش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حالی که بیشتر افراد برای تندرستی و بهبود وضعیت جسمی خود اهمیت قائل می‌‎شوند، ممکن است گاهی اوقات از رعایت اصول اولیه غافل شوند. خواب به موقع، کاهش استرس، استفاده از مواد غذایی سالم و دوری از استعمال دخانیات از جمله این اصول است. این موضوع بسیار اهمیت دارد که افراد در طول روز فعالیت بدنی داشته باشند و تا حد امکان برای حفظ سلامت قلب خود تحرک داشته باشند.

به موقع خوابیدن و بیدار شدن قبل از طلوع آفتاب از جمله توصیه‌های کلیدی برای حفظ سلامت قلب است. رعایت رژیم غذایی سالم که سرشار از میوه‌ها و سبزیجات است و دارای مقداری کمی نمک، مواد قندی و چربی است از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم است افراد به منظور حفظ سلامت قلب، از استعمال مواد دخانی خودداری کنند.

توصیه می‌شود افراد حداقل پنج بار در هفته روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کنند و در برنامه ورزشی خود ترکیبی از تمرینات هوازی، کششی و یوگا را بگنجانند. همچنین، خواب شب زمانی است که بدن شروع به ریکاوری می‌کند. بنابراین زود خوابیدن برای حفظ سلامت بدن بسیار مهم است.

کد خبر 607743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.