بدهی ۱۳ میلیارد تومانی ادارات به شهرداری فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: ادارات شهرستان به شهرداری بیش از ۱۳ میلیارد تومان بدهی دارند که شرکت آب منطقه‌ای بیشترین بدهی را به شهرداری دارد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر بر مبنای رقم ۳۰ میلیارد تومان بسته شده و تاکنون ۱۲ میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی افزود: تحقق بودجه از محل درآمدهای شهرداری، صدور پروانه ساختمانی و عوارض نوسازی از محل اجاره ساختمان‌های تجاری و خدماتی بوده است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان بیش از ۱۳ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند، در این راستا شرکت آب منطقه‌ای بیشترین بدهی را به شهرداری پرداخت کرده، اما کمترین میزان تعاملات را با مدیریت شهری داشته است.

باتوانی با اشاره به اجرای بخشی از عملیات کنارگذر شمالی شهر حد فاصل کوی فرهنگیان تا چهارصد پلاک، تصریح کرد: برای اجرای این مسیر بیش از سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص کمربند شمالی شهر، گفت: علی‌رغم آزادسازی مسیر، طرح مطالعاتی فاز یک و دو مسیر توسط شرکت مشاوران بانی راه در حال تهیه است و شهرداری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارد.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ پروژه در دست اجرا داریم، افزود: اجرای جاده کنار گذر، پارک‌های محله‌ای، جدول‌گذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی و پیاده‌راه‌سازی از جمله پروژه‌های شهرداری است و تلاش داریم این پروژه‌ها تا دو ماه آینده به اتمام برسد.

کد خبر 607732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.