همیلتون: حفظ رکورد برایم هیچ اهمیتی ندارد

راننده مطرح فرمول یک اعتراف کرد که ثبت رکوردها هیچ اهمیتی برای او ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موتوراسپورت، همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان، از سال ۲۰۰۷ که اولین حضورش در فرمول یک با مک لارن را تجربه کرد، حداقل یک بار در هر فصل قهرمان شده است.

در بحبوحه تلاش مرسدس برای رقابت با ردبول و فراری در خط مقدم رقابت‌های قهرمانی در سال جاری، همیلتون خود را در طولانی‌ترین دوره بدون برد دوران حرفه‌ای خود در فرمول یک می‌بیند که به گرندپری عربستان سعودی در دسامبر گذشته بازمی‌گردد.

مرسدس امسال با خودروی W13 خود گام‌هایی رو به جلو برداشته تا به یک تهدید بزرگ برای رقبا تبدیل شود، اما همیلتون تنها ۶ مسابقه فرصت دارد تا رکورد خود را برای کسب حداقل یک قهرمانی در هر فصل حفظ کند.

در پاسخ به سوالی درباره اهمیت رکورد، همیلتون گفت که این رکورد برایش هیچ اهمیتی ندارد، بلکه تمرکز او بر کمک به مرسدس برای رسیدن به فرم خوب است.

همیلتون گفت: من از اینکه از سال ۲۰۰۷ هر سال فرصتی برای پیروزی داشته‌ام، بسیار خوشحالم. معتقدم که امسال شانس قهرمانی خواهیم داشت و هنوز چند مسابقه باقی مانده است. این قطعاً هدف واقعی و بزرگ ما به عنوان یک تیم است، می‌خواهیم به صدر برگردیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

راننده فرمول یک افزود: من روی رکورد متمرکز نیستم، اما مطمئناً سعی می‌کنم امسال پیروزی را به دست بیاوریم. رکورد برای من مهم نیست و به طور کلی به رکوردها اهمیت نمی‌دهم. فکر می‌کنم اگر سال گذشته و امسال برنده می‌شدم، قطعاً زندگی مسیر دیگری را در پیش می‌گرفت. از نظر بدنی کاملاً احساس آمادگی می‌کنم. در حال یافتن راه‌هایی برای بهبود وضعیت جسمانی خودم هستم و به خداحافظی فکر نمی‌کنم.

اگرچه مسیر پر دست‌انداز ممکن است W13 را با توجه به مشکلات قبلی آن در سال جاری تحت تأثیر قرار دهد، اما سنگاپور می‌تواند برای مرسدس یک سکوی پرتاب باشد.

کد خبر 607726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.