وقتی سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خودش را بهترین می‌داند!

علی‌رغم نتایج بد تیم ملی فوتبال انگلیس در لیگ ملت‌ها، گرت ساوتگیت تاکید کرده است که او هنوز هم "فرد مناسب" برای هدایت سه شیرها در جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رغم نتایج بد تیم ملی فوتبال انگلیس در لیگ ملت‌ها، گرت ساوتگیت تاکید کرده که او هنوز هم فرد مناسب برای هدایت سه شیرها در جام جهانی است.

انگلیس همین چند شب پیش در تاریخ سپتامبر، در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۱-۰ مقابل ایتالیا شکست خورد و در آستانه یک هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی، به لیگ B سقوط کرد. ساوتگیت به دلیل رویکرد محافظه کارانه‌اش در فصل ۲۰۲۲-۲۳ به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما او همچنان مطمئن است که سه شیرها در ماه نوامبر به بهترین سطح خود برای حضور در جام جهانی خواهند رسید.

او گفت: فکر می‌کنم فرد مناسبی هستم که تیم را به مسابقات ببرم. فکر می‌کنم بدون شک این‌طور پایدارتر است. فکر نمی‌کنم عملکرد (در مقابل ایتالیا) خوب بوده باشد و می‌دانم که این موضوع موجب تمسخر خواهد شد، تنها به این دلیل که ما (مربیان) مسئول شکست‌ها هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: بازیکنان جوانی که در این بازی‌ها حضور داشته‌اند، چیزهای زیادی از باتجربه‌ها یاد گرفته‌اند. در گذشته، بازی‌های دوستانه یا هر بازی دیگری داشته‌ایم، سپس به مسابقات رفته‌ایم و این نخستین باری است که با حریفان سطح بالا برخورد کرده‌ایم و اغلب غافلگیر می‌شویم.

ساوتگیت ادامه داد: اکنون ما از سطح خود خبر داریم، می‌دانیم که باید چه چیزی را بهبود ببخشیم و با داشتن کیفیت خوب حاصل از مسابقاتی که داشته‌ایم، در جایگاه بهتری قرار خواهیم گرفت.

سه شیرها در پنج بازی اخیر خود بدون برد بوده‌اند و بیش از ۴۵۰ دقیقه از بازی‌ها را گلی نزده‌اند. آخرین برد آنها در برابر ساحل عاج در یک بازی دوستانه در تاریخ بیست‌ونهم مارس به دست آمد.

انگلیس در آخرین بازی گروهی خود در لیگ ملت‌ها در ورزشگاه ومبلی، بیست‌وششم سپتامبر به مصاف آلمان می‌رود.

کد خبر 607703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.