شورا به رشته‌های ورزشی و هنری شهر نگاه ویژه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورای ششم شهر به تمام رشته‌های ورزشی و هنری و هیئت‌های مذهبی این شهر نگاه ویژه دارد و در حد بضاعت از آنها حمایت می‌کند.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت یکی از سازمان‌های فعال در این شهر است که در این حوزه‌ها مشارکت ویژه و تأثیرگذاری دارد.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر رشت مکمل یکدیگر هستند و طی این مدت شورای اسلامی شهر حمایت خوبی از گروه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی در راستای برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح شهر رشت داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه و اعتبارات شهرداری بسیار محدود بوده و برگزاری مراسم فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی بسیار زیاد است، اما شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت تلاش کردند تا برنامه‌های بسیار خوبی را در شهر رشت برگزار کنند.

وی با اشاره به مشکلات تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود، افزود: شورای اسلامی شهر رشت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود رشت اختصاص داده و این اقدام را تنها با هدف حمایت از تیم‌های ورزشی شهر انجام داده است.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: شورای اسلامی شهر رشت همواره به دنبال آن است تا نسبت به تمام رشته‌های ورزشی و هنری و هیئت‌های مذهبی این شهر نگاه ویژه داشته باشد و در حد بضاعت از آنها حمایت کند.

کد خبر 607680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.