هم‌تیمی مسی جانشین احتمالی اوبلاک!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ یکشنبه سوم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد در حال بررسی این موضوع است که آیا گزینه تمدید قرارداد داوید دخیا را پس از اینکه صورت حساب دستمزد آنها به رکورد ۳۸۴ میلیون پوندی در لیگ برتر برای فصل گذشته رسید، فعال کند یا خیر.

* بازنگری در لیست کارکنان ارشد چلسی با خروج پاکو بیوسکا، رئیس خدمات پزشکی باشگاه، که در هر دو قهرمانی در لیگ قهرمانان همراه این باشگاه حضور داشت، ادامه خواهد یافت و او فعلاً آخرین نفری است که استمفوردبریج را ترک کرده است.

دیلی میل:

* نزدیک به ۲۰۰۰ هوادار لیورپول قرار است از یوفا به دلیل برگزاری ناایمن فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، شکایت کنند.

* گفته می‌شود که میکل آرتتا در حال برنامه‌ریزی برای مذاکره با یوونتوس بر سر دو بازیکن خوب، در یک معامله دوگانه به ارزش حدود ۱۰۳ میلیون پوند (۱۱۵ میلیون یورو) است.

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که لایپزیگ در حال برنامه‌ریزی برای جذب یوسیپ سوتالو از دینامو زاگرب به عنوان جایگزینی برای جوسکو گواردیول که تحت نظر چلسی قرار گرفته، است.

* باشگاه‌های EFL به سرعت در حال بررسی هستند که آیا شروع زودهنگام بازی، می‌تواند در استفاده از نورافکن‌ها و در هزینه آنها صرفه جویی کند یا خیر.

تایمز:

* اتحادیه فوتبال انگلیس مدل جدیدی از صدور مجوز را به دولت پیشنهاد کرده است که ادعا می‌کند می‌تواند نقش یک تنظیم کننده مستقل را بدون نیاز به تحمیل آن بر فوتبال توسط قانون ایفا کند.

دیلی میرر:

* چلسی در حال برنامه‌ریزی برای جذب لوک هریس، نوجوان فولام در ژانویه بوده و آماده است تا یک قرارداد پرسود به ارزش ۳۰ میلیون پوند ارائه دهد.

* در صورت از دست دادن یان اوبلاک، امی مارتینز، دروازه بان استون ویلا، هدف اصلی اتلتیکو مادرید خواهد بود.

* آرسنال هنگام بازی برای کرواسی مقابل دانمارک در روز پنجشنبه، لورو ماجر، هافبک رن را دوباره زیر نظر خواهد گرفت.

کد خبر 607659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.