مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل عام اعضای یک خانواده توسط داماد، دستگیری یک تیم ترور و خرابکاری در گیلان، قتل فجیع یک زن توسط شوهر، گروگانگیری عجیب یک سرباز در کرج و بازداشت قاتل نوجوان کرجی قبل از فرار در مرز را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه دوم مهرماه_ به شرح ذیل است:

دو روز گذشته فردی با ورود به خانه پدر زن سابق خود در یکی از مناطق شهر فردیس با شلیک گلوله پدر و مادر همسر سابق خود را به قتل می‌رساند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام یک تیم خرابکاری و ترور که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در گیلان را داشتند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۸:۴۰ شامگاه دوشنبه _بیست‌ونهم شهریورماه_ مرد میانسالی وارد کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم شد و با خونسردی به افسر کشیک گفت: من همسرم را ساعاتی قبل کشتم الان هم جسدش در خانه است، می‌توانید به آپارتمانم که در طبقه دوم ساختمانی در همین نزدیکی است بروید و با چشمان خودتان ببینید.

بیشتر بخوانید

پسر جوانی که در جست‌وجوی کار به دام یک شرکت هرمی افتاده بود بعد از پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان از دست آن‌ها رها شد.

بیشتر بخوانید

اواخر شهریورماه سال جاری، وقوع آدم‌ربایی دو برادر اهل کشور افغانستان در تهران در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس و بازپرس دادسرای امور جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن هفت نفر درپی تصادف دو خودروی سواری در محور فولادشهر _ نجف‌آباد، خبر داد.

بیشتر بخوانید

پسر نوجوان که به اتهام قتل دستگیر شده، مدعی است مقتول برای دوستش مزاحمت ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید

مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با همکاری پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح درخصوص انتقال محموله‌ای از سلاح‌های جنگی و شکاری به وسیله دو دستگاه خودرو سواری به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» در مشهد با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت چند مرد ناشناس نقاب‌دار به من و خواهرزاده‌ام حسین در تاریکی شب حمله‌ور شدند که من با زیرکی و سرعت عمل خوب از چنگ آنها گریختم، اما خواهرزاده‌ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 607630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.