آغاز کاشت گل‌های پاییزه در فضای سبز شهری زرند

شهردار زرند گفت: به منظور زیباسازی فضاهای سبز شهری بیش از پنج هزار گلدان گل شامل گل داوودی، کلم زینتی و سایر گل‌های پاییزی خریداری شده است تا در فضاهای سبز شهری کاشت شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز کشت گل‌های پاییزه شهرداری زرند در فضای سبز شهری، اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری زیباسازی و بهسازی فضای سبز شهری در طی فصول مختلف سال به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان است.

وی یکی از اصول مهم مدیریت شهری را توسعه فضاهای سبز شهری دانست و افزود: برای زیبا سازی فضاهای سبز شهری زرند بیش از پنج هزار گلدان گل از جمله گل داوودی، کلم زینتی و سایر گل‌های پاییزی خریداری شده تا در فضاهای سبز شهری کاشت شود.

شهردار زرند با بیان اینکه عملیات احداث بوستان قرنی ۲۷ در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع در حال انجام است، خاطرنشان کرد: به منظور زیباسازی این بوستان بیش از ۳۵۰ مترمربع از فضای داخلی آن با استفاده از پازل‌های رنگی موزائیک‌فرش می‌شود، این بوستان ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ضیاءالدینی ادامه داد: زیباسازی بوستان‌های محله‌ای در گسترش فضاهای سبز شهری و نشاط و پویایی شهروندان ساکن در محلات کمک می‌کند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری در محله سادات نشین ریحان شهر زرند، تصریح کرد: شهرداری در راستای بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های شهری عملیات ترمیم و تعویض جداول فرسوده سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار زرند گفت: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری و تعویض جداول فرسوده بلوار فردوسی در متراژ بیش از چهار هزار متر طول در دست اجرا است، هزینه اجرای این طرح در فاز نخست دو میلیارد تومان برآورد شده است.

ضیاءالدینی افزود: این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی موجب آبادانی شهر، و تأمین رفاه و رضایتمندی شهروندان می‌شود.

کد خبر 607569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.