ضعف روشنایی معابر موجب نارضایتی شهروندان شده است

شهردار ورنامخواست گفت: مدیریت شهری در تلاش است تا با افزایش تعاملات و هم‌فکری با دستگاه‌های مرتبط، خدمت‌رسانی به شهروندان را افزایش دهد تا رفاه و آسایش شهروندان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین جوهری امروز_ شنبه دوم مهرماه_ در نشست با مسئولان شهرستان لنجان یکی از مطالبات بحق شهروندان را روشنایی خیابان‌ها و معابر دانست و اظهار کرد: درخصوص تأثیر روشنایی بر ایجاد حس امنیت در شهروندان، مطالعات زیادی انجام شده است و کارشناسان امر بر این باور هستند نبود روشنایی، قطاری از مشکلات را به دنبال دارد.

وی افزود: روشنایی خیابان‌ها می‌تواند به رونق زیست شبانه و رؤیت چشم‌نواز شهر در شب، افزایش ایمنی حرکت سواره و پیاده، بهبود کیفیت زندگی و تأمین امنیت شهروندان کمک شایانی کند.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در تلاش است با افزایش تعاملات و هم‌فکری با دستگاه‌های مرتبط، خدمت‌رسانی به شهروندان را افزایش دهد تا رفاه و آسایش شهروندان افزایش یابد.

جوهری با بیان اینکه معضلات ناشی از نبود یا ضعف روشنایی معابر شهر در هنگام شب موجب نارضایتی شهروندان شده است، تصریح کرد: شهروندان نسبت به خاموشی‌های بعضی معابر گلایه‌مند هستند، از این رو رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر شهر ضروری است و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

جوهری اضافه کرد: با توجه به بروز حوادث ترافیکی متعدد به دلیل نبود دید کافی در شب و تبعات دیگر خاموشی معابر شهر، پرداختن به این موضوع ضروری است و انتظار می‌رود ضمن پیگیری از طریق مسئولان در رده‌های بالاتر برای تأمین اعتبارات لازم، حل این معضل در دستور کار اداره برق لنجان قرار بگیرد.

وی گفت: روشنایی معابری همچون بلوار آیت الله حسینی، بلوار معلم، بلوار شهید سلیمانی و سایر نقاط شهر که بخش عمده‌ای از تأسیسات آن به سرقت رفته است، نیازمند نگاه ویژه اداره برق شهرستان لنجان است و امیدواریم علی‌رغم وجود بعضی مشکلات، اعتبار لازم برای رفع چالش‌های موجود فراهم شود.

کد خبر 607523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.