وحشت رسانه‌های انگلیسی از پیروزی بزرگ ایران +عکس

رسانه‌های مطرح انگلیسی دیلی‌میل و تاک‌اسپورت پس از پیروزی ایران در مقابل اروگوئه، دیدار سه‌شیرها برابر کشورمان در جام‌جهانی را چالشی سخت نامیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم‌ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ان‌وی‌.آرنا شهر سنت‌پولتن اتریش، در دیداری تدارکاتی برابر تیم پرمهره و نام‌دار اروگوئه قرار گرفت و توانست با تک‌گل «مهدی طارمی» به برتری برسد.

پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی فوتبال کشورمان باعث شد تا رسانه‌های انگلیسی به آن واکنش نشان بدهند و از چالشی سخت برای تیم‌ملی کشورشان در جام‌جهانی بنویسند.

وحشت رسانه‌های انگلیسی از پیروزی بزرگ ایران +عکس

روزنامه دیلی‌میل نوشت: گل طارمی باعث شد تا رقیب انگلیس در جام جهانی، در دیداری دوستانه با شکست دادن تیم پرستاره اروگوئه از جمله داروین نونز و لوئیز سوارز، به شاگردان گرت ساوت‌گیت هشدار جدی بدهد.

ایران، اولین حریف انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی، نشان داد که بازیکنان «گرت ساوت‌گیت» ۵۸ روز دیگر با چالش سختی روبه‌رو هستند، زیرا آن‌ها تیم قدرتمند اروگوئه را شکست دادند. با نمایش وحشتناک آمریکا در شکست دو بر صفر مقابل ژاپن که در دوسلدورف برگزار شد، ایران دوباره به خود این اعتماد به‌نفس را داد که می‌تواند از گروهی که شامل انگلیس و ولز نیز می‌شود، صعود کند.

همچنین نشریه تاک‌اسپورت در واکنش به پیروزی ایران نوشته است: ایران با پیروزی مقابل تیم اروگوئه که با قدرت کامل و حضور بازیکنانی چون داروین نونیز از لیورپول، رودریگو بنتانکور از تاتنهام و فدریکو والورده از رئال‌مادرید به‌میدان رفته بود، به انگلیس هشدار داد؛ با این پیروزی ایران نشان داد که در جام‌جهانی نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت.

کد خبر 607493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.