یوونتوس و پوگبا؛ یک کابوس تمام‌عیار

هافبک فرانسوی یووه هنوز اولین بازی خود را به دلیل مصدومیت انجام نداده و گفته می‌شود قربانی باج‌گیری و اخاذی نیز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، بازگشت پل پوگبا به یوونتوس آن‌طورکه باشگاه و این بازیکن انتظار داشتند به نتیجه نرسید زیرا این هافبک هنوز اولین بازی خود را به دلیل مصدومیت انجام نداده و گفته می‌شود قربانی باج‌گیری و اخاذی شده است.

این ملی‌پوش فرانسوی در ماه جولای پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد، قراردادی چهار ساله با غول سری آ امضا کرد.

او برای یک تورنمنت تابستانی در آمریکا به تیم ملحق شده بود و در آنجا دچار آسیب شد که در ابتدا با درمان محافظه کارانه از تیم فاصله گرفت. درمانی که پوگبا در ابتدا در پیش گرفت برخلاف میل باشگاه بود زیرا پزشکان بیانکونری پیشنهاد کرده بودند وی در ماه آگوست تحت عمل جراحی قرار گیرند.

پوگبا یک ماه قبل از تسلیم شدن تلاش کرد تا بهبود یابد و در نهایت پذیرفت که تحت عمل جراحی قرار گیرد. او احتمالاً جام جهانی را با فرانسه از دست خواهد داد. مطمئناً او تا ژانویه برای یوونتوس نیز در دسترس نخواهد بود.

این بدان معنی است که او نمی‌تواند به هم تیمی‌هایش در سری آ یا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند، جایی که بیانکونری در دو بازی ابتدایی خود شکست خورده است.

پسران مکس آلگری دلتنگ ستاره خط میانی خود در زمین هستند و تنها در دو بازی از ۹ بازی خود در تمام رقابت‌های این فصل پیروز شده‌اند. این مربی علناً شکایت کرده است که تیمش به دلیل مصدومیت‌های فراوان بازیکنان کلیدی، از جمله پوگبا، همچنان با شرایط عادی فاصله زیادی دارد.

البته مشکلات بیشتری برای پوگبا در خارج از زمین وجود دارد زیرا گزارش شده است که این بازیکن ۲۹ ساله در پی تهدیدها و تلاش‌های باج خواهی یک باند سازمان یافته تحت حفاظت پلیس قرار دارد. سه نفر از جمله برادرش ماتیاس به دلیل اینکه ستاره یوونتوس را در تلاشی برای اخاذی هدف قرار داده‌اند، بازداشت شده‌اند.

ماتیاس شب گذشته در توئیتر با چندین پست در مورد معروف‌ترین برادرش صحبت کرد.

پوگبا حتی قبل از انتقالش به یوونتوس علیه این باند اقدام قانونی کرده بود و مدعی شد که اعضا اسلحه را به سمت او نشانه رفته بودند و بابت اخاذی از او ۱۳ میلیون یورو طلب کرده بودند. ظاهراً تلاش‌های اخاذی حتی در تورین از جمله در مرکز تمرین یوونتوس نیز ادامه داشته است.

کد خبر 607457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.