۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
جولان وینیسیوس در لالیگا

ستاره برزیلی تیم رئال مادرید باارزش‌ترین بازیکن لالیگا اسپانیا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ارزش وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید به بالاترین میزان در لالیگا رسیده و این روزها هیچکس شک ندارد که او برترین بازیکن فوتبال اسپانیا است.

سایت معتبر ترانسفرمارکت در به روز رسانی جدیدش ارزشمندترین بازیکنان لالیگا را وینیسیوس جونیور معرفی کرد. حالا وینگر چپ رئال مادرید با ارزش‌ترین بازیکن این رقابت‌ها است. ارزش این مهاجم ۱۲۰ میلیون یورو است که ۳۰ میلیون بیشتر از پدری هافبک بارسلوناست. پدری در حال حاضر در رتبه دوم قرار دارد و ترانسفرمارکت ارزش او را ۹۰ میلیون یورو تعیین کرده است.

در این لیست نام‌های بزرگ دیگری مانند تیبو کورتوا، روبرت لواندوفسکی و ژائو فلیکس نیز دیده می‌شود. با این حال، غیبت بنزما در به روز رسانی، که شامل ۴۰ بازیکن با بیشترین ارزش در لالیگا است، شاید تعجب‌آور باشد.

بدون شک شروع فوق‌العاده وینیسیوس در فصل، او را به مقام اول رسانده و او در این فصل به ستاره اصلی لوس بلانکوس تبدیل شده است.

وینی پس از گذراندن شاید پیچیده‌ترین هفته دوران حرفه ای خود پس از همه هیاهوهای ناشی از اظهارات پدرو براوو در مورد ال چیرینگیتو، اکنون کاملاً روی تیم ملی برزیل متمرکز شده است. او بدون توجه به حواشی همواره تلاش خود را می‌کند تا پیشرفت چشمگیری داشته باشد و حالا این ستاره برزیلی در لالیگا مقتدرانه می تازد.

زمانی که او برای اولین بار در لباس رئال مادرید بازی کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی به چنین جایگاهی برسد. وینیسیوس حتی شروع خوبی نیز در رئال مادرید نداشت اما توانست با آنچلوتی مسیر رستگاری را پیدا کند و به بالاترین سطح ممکن برسد.

ستاره تیم ملی برزیل از بازیکنان مهم کشورش نیز محسوب می‌شود و همه منتظر درخشش او در کنار بازیکنانی چون گابریل ژسوس و نیمار در جام جهانی قطر هستند.

کد خبر 607446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.