سپری شدن آخرین ماه‌های بوسکتس در بارسلونا

با نزدیک شدن به روزهای پایانی قرارداد هافبک اسپانیایی، باشگاه‌های آمریکا مشتاق به جذب او هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، سرخیو بوسکتس، ملی‌پوش اسپانیایی تیم بارسلونا آماده است تا راه خود را از باشگاه دوران کودکی‌اش جدا کند و در تابستان ۲۰۲۳ به تیم MLS اینتر میامی بپیوندد.

«سرخیو بوسکتس» در ۳۴ سالگی همچنان بازیکن کلیدی بارسلونا و کاپیتان این تیم تحت سرمربیگری ژاوی هرناندز است، اما ممکن است امسال، آخرین فصل خود را با باشگاه دوران کودکی‌اش سپری کند. به گزارش اسپورت، قرارداد این ملی‌پوش اسپانیایی با تیم لالیگایی در پایان این فصل به پایان می‌رسد و او اقامت خود در نیوکمپ را تمدید نخواهد کرد.

بوسکتس می‌داند که زمان او در اروپا به پایان رسیده و به تدریج دقایق کمتری را در تمام رقابت‌ها بازی می‌کند، بنابراین گام بعدی در حرفه او بازی در لیگ فوتبال آمریکا خواهد بود و انتظار می‌رود این هافبک در تابستان ۲۰۲۳ پس از پایان قراردادش با بارسلونا در ۳۰ ژوئن به اینتر میامی بپیوندد.

قبل از شروع فصل جاری، گفته می‌شد که بارسلونا به بوسکتس پیشنهاد تمدید دو ساله داده، اما او تنها قرارداد یک ساله از باشگاه می‌خواسته است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که در ژانویه این بازیکن کهنه‌کار می‌تواند قراردادی با تیم بکهام امضا کند و به آمریکا برود.

بوسکتس تنها بازیکن بارسلونا نیست که در فکر انتقال به لیگ فوتبال آمریکا است. «جرارد پیکه» نیز دیگر ستاره بارسلونا است که به دلیل سن بالایش، ممکن است به زودی راهی آمریکا شود. در این فصل به پیکه زمان کافی برای بازی کردن داده نشده و این مدافع اسپانیایی به خوبی متوجه شده که دیگر نمی‌تواند امیدی به بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا داشته باشد. وی در حال بررسی پیشنهاد پیوستن به اینترمیامی در تابستان آینده است.

بوسکتس نخستین بازی خود را برای بارسلونا در سال ۲۰۰۸ با سرمربیگری پپ گواردیولا انجام داد و به سرعت خط هافبک را به عنوان محور اصلی در اختیار گرفت و در مجموع از آن زمان تاکنون بیش از ۶۰۰ بازی برای بلوگرانا انجام داده است. بوسکتس بخشی از تیمی بود که در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۵ سه گانه لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

کد خبر 607431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.