دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت خود به اغتشاشات دامن زدند

نماینده مردم خمینی شهر ورود مردم به صحنه و برخورد محکم نیروهای امنیتی، نظامی، و انتظامی را در پایان ناآرامی‌ها مؤثر دانست و گفت: با وجود شهدایی که نیروهای نظامی و انتظامی تقدیم کردند، اجازه ندادند که فتنه فراگیر شود و این درس خوبی به فتنه‌گران داد که بدانند این تلاش‌های مذبوحانه آبروی آنها را برد.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نقش جریانات معاند و تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنان زخم خورده نظام اسلامی مانند گرگ در کمین موقعیت‌هایی هستند که بتوانند از برخی از ظرفیت‌هایی که خواسته یا ناخواسته به وجود می‌آید، سو استفاده کنند و کیان نظام اسلامی و مدیریت دینی را مورد هجمه قرار دهند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمنان، منافقان و دیگر گروه‌های ضد انقلاب برای ضربه‌زدن به نظام افزود: پس از حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد این دشمنان که موقعیت را مناسب دیدند، از لانه‌های خود بیرون آمدند و از تمام ظرفیت‌های خود به ویژه امکانات ارتباطی، مجازی و ماهواره‌ای استفاده کردند تا به اعتراضات خیابانی را دامن بزنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همراهی برخی عوامل داخلی را در افزایش دامنه اعتراضات تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع در ابتدای کار یک مسئله معمولی بود اما برخی از عوامل داخلی و عوامل فرصت طلب یا نادانی که برای ضربه زدن در چنین موقعیت‌هایی در انتظار بودند، آتش‌بیار معرکه شدند و با همراهی آنها دامنه اعتراضات گسترش یافت وگرنه دشمن در خارج از به تنهایی کشور نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی با انتقاد از کسانی که با زیر سوال بردن اظهارنظرهای مسئولان باعث تقویت ناآرامی‌ها شدند، گفت: همه کسانی که در این توطئه نقش داشتند از جمله داعش، گروه‌های تجزیه‌طلب و سلطنت‌طلب‌ها سرخط شدند به گمان اینکه می‌توانند ضربه مهلکی به نظام وارد کنند.

نقدعلی ورود مردم به صحنه و برخورد محکم نیروهای امنیتی، نظامی، و انتظامی را در پایان ناآرامی‌ها مؤثر عنوان کرد و ادامه داد: با وجود شهدایی که نیروهای نظامی و انتظامی تقدیم کردند، اجازه ندادند که فتنه فراگیر شود و این درس خوبی به فتنه‌گران داد که بدانند این تلاش‌های مذبوحانه آبروی آنها را خواهد برد و این تلاش‌ها از سوی مردم محکوم است.

وی به غافلان داخلی نیز توصیه کرد که به صف مؤمنان و مردم انقلابی بپیوندند و تصریح کرد: به کسانی که فریب خوردند و از واقعیت امر خبر ندارند، سفارش می‌شود که درباره واقعیت ماجرا و همچنین کینه و عناد دشمن مطالعه کنند چرا که اگر امنیت ما تحت‌الشعاع قرار گیرد، دیگر به بزرگ و کوچک ما رحم نخواهد شد و جداسازی بین انقلابی و غیر انقلابی ممکن نیست.

کد خبر 607430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.