شگفتی‌ساز مثل مجارستان در لیگ ملت‌ها

با پیروزی مجارستان برابر آلمان، دیدار تیم ملی این کشور با ایتالیا بسیار مهم و حساس خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که ضعیف‌ترین تیم گروه سوم لیگ ملت‌های اروپا، بتواند خود را به صدر جدول گروه مرگ برساند اما مجارستان با پیروزی برابر آلمان به این مهم دست یافت.

به لطف گل به یاد ماندنی «آدام زالای» مهاجم کهنه‌کار بازل، در اوایل نیمه اول تیم مجارستان برابر میزبان خود، آلمان، پیش افتاد. مهاجم ۳۴ ساله از روی ضربه کرنر به سمت تیرک جلو حرکت کرد و توپ را با پشت پا به سمت مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا حرکت داد.

آن لحظه نه تنها کسانی که در ردبول آرنا بودند، بلکه بازیکنان آلمانی نیز متحیر شدند. مجارستان به شکلی عجیب توانست برابر آلمان خود را پیش بیندازد و این برتری را تا پایان بازی نیز حفظ کرد.

مجارها در لیگ ملت‌ها، انگلیس را هم در خانه و هم خارج از خانه شکست داده‌اند و تا این لحظه برترین تیم لیگ ملت‌های اروپا هستند؛ آن‌ها در برابر آلمان نیز مقاومت کردند و موفق شدند تمام حملات این تیم را دفع کنند.

نتیجه به دست آمده توسط مجارستان در دیدار برابر آلمان می‌تواند آن‌ها را در جمع چهار تیم پایانی لیگ ملت‌ها قرار دهد. مدافع عنوان قهرمانی، تیم ملی فرانسه است، اما سربلند بیرون آمدن از گروهی که تیم‌های آلمان، انگلیس و ایتالیا در آن حضور دارند، اصلاً کار ساده‌ای نیست و با این حال مجارستان موفق به انجام آن شده است، بنابراین آن‌ها می‌توانند حتی برای فرانسه نیز رقیب سرسختی باشند.

مجارستان با ۱۰ امتیاز از پنج بازی در صدر گروه قرار دارد و روز دوشنبه یک بازی تعیین کننده مقابل ایتالیا خواهد داشت تا مشخص شود چه تیمی مرحله گروهی را در رده اول به پایان می‌رساند. آلمان در عوض در یک بازی بی‌اهمیت به مصاف انگلیس خواهد رفت، اما هانسی فلیک امیدوار است تیمش قبل از رویارویی با ژاپن در افتتاحیه جام جهانی محک سختی بخورد.

کد خبر 607425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.