برگزاری مراسم فرهنگی و ورزشی دغدغه شورای شهر زاهدان

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: هشتم مهرماه مسابقه رالی خانوادگی به مناسبت روز جهانی گردشگری و یادواره شهدای امنیت زاهدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس شیبک امروز _شنبه دوم مهرماه_ در نشست کمیسیون ورزش و جوان شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به برگزاری مسابقات رالی خانوادگی، اظهار کرد: امروزه یکی از دغدغه‌ها خانواده‌های زاهدانی جوانان و توجه به اوقات فراغت آنها است.

وی ادامه داد: شاهد آن هستیم که گاهی جوانان به دلیل سرعت بالا و حرکات نمایشی با خودرو و نبود مکانی مناسب برای انجام چنین حرکاتی با مشکلاتی مواجه هستیم و افراد نه تنها با جان خود بازی می‌کنند، بلکه جان سایر افراد را نیز به خطر می‌اندازند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: بر اساس وظیفه ذاتی خود مبنی بر برنامه‌ریزی و حمایت از ورزش شهروندی تصمیم داریم تا با کمک و همکاری دیگر دستگاه‌ها برنامه ورزشی و فرهنگی مسابقه رالی خانوادگی را برگزار کنیم.

وی افزود: در سال ۹۳ در دوره چهارم شوراها تجربه بسیار موفقی در بحث برگزاری مسابقه رالی خانوادگی داشتیم، که مقرر شد، در سال جاری نیز این رویداد را برگزار کنیم.

شیبک تصریح کرد: رویدادهای ورزشی می‌تواند باعث شور و نشاط بین جوانان، خانواده‌ها و تقویت و گسترش توریسم ورزشی شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی باعث وحدت بین شهروندان می‌شود، اضافه کرد: در نظر داریم آداب و رسوم، جغرافیای زیبای استان را به سایر هموطنان‌مان در کشور بیشتر معرفی کنیم، همچنین این همایش فرصت مناسبی برای مشارکت خانواده‌ها و بانوان خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان خاطرنشان کرد: مسابقات در روز هشتم مهرماه به‌مناسبت روز جهانی گردشگری و یادواره شهدای امنیت زاهدان آغاز و به سمت شمال استان تا محل چاه نیمه‌ها ادامه دارد، در مسیر برگشت خط پایان در محل شهرداری منطقه دو زاهدان خواهد بود.

کد خبر 607422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.