هازارد: به زمان بیشتری برای بازی کردن نیاز دارم

مدت زیادی است که مهاجم بلژیکی تبدیل به بازیکنی شده که همواره روی نیمکت رئال مادرید جا خوش کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مصدومیت‌ها از ابتدای حضور ادن هازارد در رئال مادرید برای این بازیکن گران تمام شده و هیچگاه به او اجازه نداده به اندازه کافی بتواند فرصت حضور در ترکیب کهکشانی‌ها و درخشش در لباس این تیم را تجربه کند.

هازارد از زمان انتقالش به اسپانیا برای یافتن فرم خوب خود همواره تلاش کرده و با این وجود از فوریه امسال فقط در یک بازی به عنوان بازیکن ترکیب اصلی به میدان رفته است. او در مقابل مایورکا نیز فرصت بازی کردن پیدا کرد اما نتوانست سرمربی تیمش، کارلو آنچلوتی را تحت تأثیر قرار دهد و به این ترتیب، از آن زمان دوباره از جمع بازیکنان اصلی تیم کنار گذاشته شد.

هازارد درباره شرایطش در رئال گفت: زمان‌های سخت و دشواری وجود داشت زیرا می‌خواهم بازی کنم اما به من فرصت داده نمی‌شود. در رئال مادرید احساس خوبی دارم. اما باید درنظر داشت که من کمتر از نیازم می‌کنم. وقتی به زمین می‌روم احساس خوبی دارم. شرایط پیچیده‌ای است. می‌خواهم بیشتر بازی کنم.

پس از تأثیرگذاری در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک، به نظر می‌رسید که اوضاع برای وینگر بلژیکی بهتر شده و او دوباره قرار است به روزهای اوجش بازگردد. اما او پس از یک ساعت بازی مقابل مایورکا تعویض شد. هازارد اکنون با کار بسیار سختی روبروست که وینیسیوس جونیور را از ترکیب اصلی تیم مادریدی بیرون کند و اگر این کار را نکند زمان بازی او به طور فزاینده‌ای محدودتر می‌شود.

در حالی که چند ماه به جام جهانی باقی مانده، هازارد امیدوار است زمان بیشتری برای بازی کردن پیدا کند تا بتواند جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی کشورش تثبیت کند. او که زمانی در باشگاه چلسی یکی از برترین مهاجمان جهان بود و با تیم ملی بلژیک نیز همواره می‌درخشید، حالا تبدیل به بازیکنی شده است که همواره روی نیمکت رئال مادرید جا خوش کرده است.

کد خبر 607405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.