ستون‌های منوریل قم سبز می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: اجرای فاز نخست پروژه ستون سبز منوریل در محدوده بلوار شهید سلیمانی با اعتبار یک میلیارد ریالی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای طرح ستون سبز منوریل در بستر رودخانه، اظهار کرد: این پروژه در فاز نخست با اعتبار یک میلیارد ریالی اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این بخش از پروژه ۲۰ پایه منوریل با اجرای عملیات فنی سبز خواهد شد، تصریح کرد: گیاهان آویز و رونده همچون یاس امین‌الدوله برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه اجرای طرح دیواره سبز در بستر بلوار شهید سلیمانی منظر بسیار زیبایی به این محدوده داده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده این پروژه اجرایی شده است، در تلاش هستیم ستون‌های منوریل را نیز مشمول این طرح شود و طرح ستون سبز را روی آن‌ها اجرایی کنیم.

وی از اجرای طرح کاشت فضای سبز مساجد و مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: برای این پروژه پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و از شهریورماه اقدامات مربوط به آن انجام خواهد شد.

کد خبر 607404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.