انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدا از همیشه قدرتمندتر است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدا و در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه قدم برمی‌دارد، ملت ایران هیچ‌گاه از فتنه‌ها نهراسیده و این رخدادها ملت و انقلاب را قدرتمندتر از همیشه می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، مصطفی ملایی اظهار کرد: دشمن از پیاده‌روی حماسی و میلیونی اربعین حسینی به شدت احساس درد و ناراحتی می‌کند و آن‌ها چشم دیدن موفقیت‌های کشور در حوزه‌های نظامی، عمرانی، اقتصادی، بین‌المللی و سیاسی را ندارند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور و غبارروبی مزار شهدای انقلاب از یک‌سو لبیک دوباره با آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله) سر می‌دهند و از طرفی اثبات می‌کنند که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا زنده و پایدار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: در شرایطی که دشمنان در حال آشوبگری هستند باید بدانیم که این موفقیت‌ها مدیون چه کسانی است و بیش از همیشه قدردان آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در این فتنه‌ها راه را گم نخواهد کرد، افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدا و در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه است و ملت ایران هیچ‌وقت از فتنه‌ها نهراسیده و این رخدادها ملت و انقلاب را قدرتمندتر از همیشه می‌کند.

کد خبر 607403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.