پیروی از ولایت فقیه و حفظ حجاب ضامن دین و امنیت کشور است

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: پیروی از ولایت‌ فقیه و حفظ حجاب هر دو ضامن دین، امنیت و ناموس است، جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد، به طور حتم آرامش نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، روح‌الله امراللهی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع)، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک این سرو قامتان، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

وی با اشاره به جان‌فشانی افرادی که جان خود را در راه امنیت شهروندان و کشور فدا کردند، ادامه داد: مدیون خون تک‌تک شهدا هستیم، آن‌ها در وصیت‌نامه‌های خود به دو نکته اشاره کردند؛ پیروی از ولایت‌فقیه و حفظ حجاب که هر دو ضامن دین، امنیت و ناموس است. جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد به طور حتم آرامش نیز نخواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قم ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در آسیب زدن به اموال عمومی، خانه و اموال شهروندان از اقدامات قاطع نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکر کرده و مطالبه ضرر و زیان شهروندان را از برهم زنندگان نظم عمومی خواستاریم.

کد خبر 607397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.