حضور به موقع مردم انقلابی علیه آشوبگران

معاون سیاسی سازمان بسیج قصاوت معاندان را زمینه‌ساز جدایی مردم از این طیف و تضعیف آنان دانست و گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بر اهمیت ایجاد امید و اعتماد بین جوانان تاکید می‌کنند، دشمن در این زمینه بسیار فعال عمل می‌کند و اتفاق اخیر نشان داد که با ضربه به امید جوانان آنها را به میدان آورده است.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار کرد: رئیس حزب کموله که در گذشته خیانت‌های بسیار زیادی انجام داد، در واکنش به شرایط ایجاد شده پس از فوت مهسا امینی اعلام کرده است که حدود سه یا چهار سال برای این شرایط تمرین می‌کردیم و حتی زمان آن را پیش‌بینی کرده بودیم.

وی با اشاره به خیانت‌های فراوان حزب کموله افزود: این جریان بسیاری از جوانان ما را به کشتن داد و یکی از اقدامات فاسدانه و سنگدلانه آنها قربانی کردن نیروهای ایرانی پاسدار، بسیجی یا ارتشی در مراسم عروسی خود بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج برنامه‌ریزی اغتشاشات اخیر را بر عهده جریان‌های ضد انقلاب داخلی، خارجی و مجموعه‌های مختلف بیگانه دانست و گفت: این مجموعه‌ها پس از ناامید شدن از براندازی نظام جمهوری اسلامی به دنبال فرصتی بودند که چنین شرایطی را ایجاد کنند به ویژه آن که پیش از این نیز اعلام کرده بودند که اگر چهار سال دولت انقلابی نیز یا موفقیت طی شود و این دولت بتواند کارهای مثبتی برای بازگرداندن امیدهای مردم انجام دهد، امید چندانی به ساقط کردن انقلاب نخواهند داشت.

وی کل مطالبی که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی درباره این شخصیت پرنفوذ در اینترنت منتشر شد را ۱۷ هزار عنوان برشمرد و یادآور شد: مطالبی که درباره شخصیت‌های تأثیرگذاری مانند شهید حججی منتشر شده بسیار کمتر از این تعداد است اما درباره مهسا امینی حدود ۵۰ میلیون مطلب تولید شده که این نشان‌دهنده موج فزاینده و هماهنگ شده از سوی ضدانقلاب در چنین برنامه‌ای است.

لزوم ایجاد امید و اعتماد در بین جوانان

حسینی با اشاره به نقش عوامل ضد انقلاب در تربیت افراد و هماهنگی همه‌جانبه برای چنین اتفاقی گفت: با ورود نیروهای انقلابی به صحنه، شب گذشته موج آشوب‌ها به شدت کاهش یافت از سوی دیگر این جریان با تخریب اموال عمومی مانند آمبولانس، خودروهای آتش‌نشانی و پلیس و به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای بسیجی، پلیس و ارتش قصاوت خود را نشان داد و زمینه جدایی مردم از این طیف و تضعیف آنها را فراهم کرد.

وی دستگیری برخی از لیدرهای اغتشاشات اخیر را موجب از بین رفتن این ناآرامی‌ها دانست و ادامه داد: به نظر می‌رسد که در یکی دو روز آینده پرونده این موضوع به طور کامل بسته خواهد شد همچنین در این جریان خسارت‌های قابل توجهی به اموال عمومی و مردم وارد شد اما حجم این خسارت‌ها نسبت به سال ۸۸ بسیار کمتر بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج درباره آگاهی جوانان برای همراه نشدن با چنین جریاناتی اظهار کرد: به نظر می‌رسد با وجود تمام ظرفیت‌های موجود در نظام، در این بخش با نوعی غافلگیری روبه‌رو شدیم و با انجام برخی اقدامات پیشگیرانه برای جوانانی با میانگین سنی ۱۶ تا ۲۳ سال، این اغتشاشات به موقع قابل کنترل بود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد امید و اعتماد بین جوانان افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بر اهمیت ایجاد امید و اعتماد بین جوانان تاکید می‌کنند، دشمن در این زمینه بسیار فعال عمل می‌کند و اتفاق اخیر نشان داد که با ضربه به امید جوانان آنها را به میدان آورده است.

حسینی حضور به موقع مردم انقلابی را باعث مهار بحران دانست و گفت: در صورتی که زودتر این جریان پیش‌بینی می‌شد و اقدامات لازم صورت می‌گرفت شاید به مرحله ناآرامی‌های اخیر نمی‌رسید، از سوی دیگر شاهد موضع‌گیری نادرست برخی افراد مانند سلبریتی‌ها در این جریان بودیم که آتش‌بیار معرکه شدند.

وی گفت: لازم است این افراد را در زمینه‌های مختلف توجیه کرد تا برای نشان دادن واکنش به موضوعات صبورانه‌تر عمل کنند و دچار احساسات نشوند تا هیزم بر آتش نیفزایند.

کد خبر 607337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.