دوست‌ندارم شخصی مورد بد رفتاری قرار بگیرد

شهردار پورتو برای دومین‌بار پشت طارمی درآمد و بابت اتفاقات اخیر و رفتارهای نه‌چندان جالب پرتغالی‌ها، از مهاجم پورتو حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روی موریرا درباره متن تندی که در دفاع از مهدی طارمی پس از دیدار تیم‌های استوریل و پورتو منتشر کرد، مورد بازخواست قرار گرفت؛ از همین‌رو شهردار پورتو در واکنش به اتفاقات اخیر اظهار کرد: دیدم شخصی (طارمی) با پرسشی خارج از بحث مورد اذیت قرار گرفت و در شرایطی بود که این سوال نباید از او پرسیده می‌شد. ما محکوم هستیم که در معرض بررسی و موشکافی باشیم و نمی‌توانیم همیشه بقیه را قضاوت کنیم.

روزنامه‌نگاران به‌خوبی مرا می‌شناسند و کسی ندیده که برخورد بدی با خبرنگاری داشته باشم، اما دوست ندارم کسی مورد بدرفتاری قرار بگیرد. هر کسی شامل روزنامه‌نگار یا شهردار حوزه‌های زندگی اجتماعی و خصوصی دارد؛ به این خاطر به‌عنوان شهردار پورتو صحبت کردم.

شهردار پورتو پیش از این در واکنش به سوالی که خبرنگار پرتغالی از طارمی درخصوص تمارض و شبیه‌سازی‌اش در تقابل با اتلتیکومادرید پرسید و با انتقاد همه‌جانبه پورتویی‌ها همراه شده بود آن خبرنگار پرتغالی را نادان دانسته بود و پشت طارمی درآمد.

کد خبر 607332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.