۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
هر چه داریم از شهدا است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه باید قبول کنیم که هر چه داریم از شهدا است، گفت: برای نسل جوان اهمیت دارد که بتوان ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن محمدحسینی عصرگاه امروز _سی‌ویکم شهریورماه_ در ویژه برنامه «حماسه جاوید» که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای رهنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز به‌مناسبت نخستین رو هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌ای با آیتم‌های متنوع در کنار مزار شهدای گرانقدر رهنان تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: علاوه بر ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس، نمایش، روایت‌گری و سخنرانی برای این مراسم فرهنگی در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه باید قبول کنیم که هر چه داریم از شهدا است، گفت: برای نسل جوان اهمیت دارد که بتوان ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران را نشان دهیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان با روش‌های مختلف به کشور حمله می‌کنند و ایثارگران نیز همچون همیشه در تمام عرصه‌های تلاش می‌کنند و می‌درخشند.

محمدحسینی با بیان اینکه باید اقدامات ایثارگران برای جوانان و نوجوان تشریح شود و آن را پاس بداریم، تصریح کرد: باید رشادت‌های آنها در تمام ایام انقلاب تبیین شود.

وی تصریح کرد: تمام مردم ایران میراث‌دار خون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و باید نهایت دقت را داشته باشیم که خون این شهدا پایمال نشود.

هشت سال دفاع مقدس؛ روشن‌ترین نقطه انقلاب اسلامی

همچنین حسین محمدی، امام جمعه رهنان، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: برای در اهتزاز ماندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از ۲۳۰ هزار شهید جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌هایی شهدا است، ادامه داد: به صورت قطعی روشن‌ترین نقطه تاریخ انقلاب اسلامی این ایام مقدس است که برای همیشه درس دارد.

امام جمعه رهنان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم جوانان و نوجوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم، دشمن نمی‌تواند از آنها سوءاستفاده کند. در دوره‌های مختلف دشمنان و نظام سلطه به انقلاب ضربه زدند.

وی تصریح کرد: دشمن در روزهای اخیر یک جنگ ترکیبی و رسانه‌ای راه انداخته است؛ از احساسات جوانان و نوجوانان استفاده می‌کنند و سوار بر موجی از فوت یک هموطن (مهسا امینی) که تمام ملت ایران از آن متأثر هستند، سوءاستفاده می‌کند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان در واقع از فوت مهسا امینی خوشحال هستند و اشک تمساح می‌ریزند، تاکید کرد: آنها خوشحال هستند که به ایران اسلامی ضربه می‌زنند و مقدسات مردم را مورد هجمه قرار می‌دهند؛ اگر می‌خواهیم نوجوانان و جوانان در زمین دشمنان بازی نکنند، باید با هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند روایت‌گری صحیح این ایام مقدس لازم است زیرا برخی‌ها از تحریف آن ناراحت نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر پیشکسوتان عرصه روایت‌گری دفاع مقدس فراموش نشوند و اگر جوانان و نوجوانان با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند دشمن نمی‌تواند از آنها سوءاستفاده کند که برگزاری ویژه برنامه امروز نیز در این راستا است.

امام جمعه رهنان تصریح کرد: دشمنان کشور فرصت را غنیمت شمردند تا موفقیت‌های انقاب اسلامی را بپوشانند و اخباری همچون پیاده‌روی اربعین حسینی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ میلیون نفر و سخنرانی عزت‌مندانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را بپوشانند.

وی تاکید کرد: در این مکان مقدس هستیم تا با شهدای هشت سال دفاع مقدس عهد ببندیم و همان‌گونه که خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید ریخته شد تا این انقلاب پابرجا بماند، ملت بزرگ ایران پای کار هستند تا این پرچم به دست امام زمان برسد.

کد خبر 607222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.