وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری تکه‌های یک جورچین هستند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به تغییر مدیریت اخیر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دوره جدید ریاست این معاونت همچون گذشته برای خلق ثروت از دانش با یکدیگر همکاری و تعامل هم افزایی خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، محمدعلی زلفی گل در واکنش به تغییر مدیریتی اخیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه، وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری در یک تیم قرار دارند، اظهار کرد: ارتباط بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچون ارتباط آموزش و پرورش با آموزش عالی است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش تا یک جایی دانش‌آموز را آموزش می‌دهد و از یک مرحله به بعد این کار وظیفه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. در ابعاد فناوری نیز حوزه آموزش عالی کشور تا سطح فناوری ۶، دانشجو را آماده می‌کند و از سطح فناوری ۶ تا ۹ این وظیفه متعلق به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

زلفی گل تاکید کرد: ارتباط ما به شکلی است که همه، تکه‌های یک جورچین محسوب می‌شویم و در یک تیم هستیم. پس ضروری است که همکاری، تعامل و هم افزایی با یکدیگر داشته باشیم. دوره قبل نیز این تعامل وجود داشت و در آینده نیز این ارتباط ادامه خواهد داشت. ما سعی می‌کنیم با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دست به دست هم داده و در زمینه توسعه فناوری و خلق ثروت از دانش برای کشورمان موثر عمل کنیم.

گفتنی است؛ سید ابراهیم رئیسی دوشنبه _بیست‌وهشتم شهریورماه_ در حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاد دانشگاهی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب و برای وی در خدمت به نظام اسلامی و انجام وظایف و مأموریت‌هایش آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

پیش از این سورنا ستاری از ۱۳ مهر ۱۳۹۲ به مدت ۹ سال معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 607183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.