عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ شهریورماه

در این بسته خبری از بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان تا رفع مشکلات دفع آب‌های سطحی در معابر خرمشهر و تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای فانوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان

سیدرضا سدالنگی، سرپرست شهرداری گرگان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی را برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل پیش رو مصوب کرده‌اند.

تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای فانوس در رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای فانوس در گلزار شهدا خبر داد.

سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شاهرود

محسن احمدی، شهردار شاهرود با بیان اینکه روند پیشرفت طرح‌های عمرانی و نحوه اجرای آن از اهداف بازدیدهای میدانی است، گفت: سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی در اولویت کاری شهرداری شاهرود قرار دارد.

رفع مشکلات دفع آب‌های سطحی در معابر خرمشهر

امید کوتیان‌نژاد، سرپرست شهرداری خرمشهر بر شناسایی و رفع مشکل معابر در نقاط بحرانی که بعضاً هر ساله در پی بارش باران دچار آب‌گرفتگی می‌شوند تاکید کرد.

احداث ۳ پل آسیب‌دیده از سیلاب

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از احداث سه پل آسیب‌دیده از سیلاب در این شهرستان خبر داد.

آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: در سال جاری ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت‌ریزی می‌شود..

استقبال خمین از مهر

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: شهرداری در آستانه سال تحصیلی جدید، خطوط عابران پیاده در مقابل مدارس شهر را خط‌کشی و رنگ‌آمیزی کرده است.

کد خبر 607170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.