۷۰ هکتار به ظرفیت ساخت مسکن در تهران اضافه می‌شود

سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران از افزوده شدن ۶۰ تا ۷۰ هکتار به ظرفیت مسکن‌سازی در محله‌های کم‌برخوردار در قالب تفاهم‌نامه‌های شهرداری با نهادها و ارگان‌های دارای زمین خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی هدایت در آئین امضای تفاهم‌نامه تأمین ۳۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت، اظهار کرد: قرارگاه مسکن با هدف تأمین مسکن و استفاده از ظرفیت‌های تولید مسکن به عنوان محرک توسعه اقتصاد، تولید مسکن استطاعت‌پذیر و ایجاد محله‌های الگو با حمایت شهردار تهران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است و امروز شاهد عقد قراردادهایی با بانک مسکن، پارسیان و ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار شهر تهران هستیم، ادامه داد: این کارها با هدف کم کردن فاصله شمال و جنوب شهر تهران است.

سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران تصریح کرد: طراحی انجام شده توسط بانک ایران زمین با هدف محله الگو است و در هفته آینده نیز با سازمان‌های دیگر مانند شستا که زمین دارند، تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم.

وی گفت: این تفاهم‌نامه‌هایی که در حوزه تولید مسکن با نهادهای نظامی و دولتی منعقد می‌شود؛ ۶۰ تا ۷۰ هکتار امکان ساخت مسکن را در مناطق کم‌برخوردار ایجاد می‌کند.

هدایت تاکید کرد: هدف تنها مسکن‌سازی نیست، بلکه ایجاد محله‌های الگو و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است.

کد خبر 607123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.