در مقابل دشمنان با قدرت ایستاده‌ایم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: بر خود می‌بالیم که رهروی شهدایی هستیم که جانشان را در راه حفظ آزادی و عزت کشور در طبق اخلاص گذاشتند و خرسندیم که مقام معظم رهبری از عملکرد نیروهای مسلح رضایت کامل را دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ویکم شهریورماه_ در مراسم رژه روز ارتش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: درود بر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که می‌خواهند در جهت نمایش اقتدار نیروهای نظامی را در چهل‌ودومین سالگرد دفاع مقدس با پشتیبانی ملت و در زیر پرچم برافراشته اسلام نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: بر خود می‌بالیم که رهروی شهدایی هستیم که جانشان را در راه حفظ آزادی و عزت کشور در طبق اخلاص گذاشتند و خرسندیم که مقام معظم رهبری از عملکرد نیروهای مسلح رضایت کامل دارند.

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: به نمایندگی از نیروهای مسلح استان اصفهان اعلام می‌کنم که این نیروها به پشتیبانی دعای خیر مردم و رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان با قدرت ایستاده‌ایم.

کد خبر 607109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.