پیشرفت ۷۵ درصدی پیاده‌روسازی بزرگراه چمران

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۵ درصدی ساماندهی و پیاده‌روسازی بزرگراه چمران و تکمیل پروژه با اعتبار۷۲ میلیارد ریالی خبر داد.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اقدامات در دست اجرا، ساماندهی پیاده‌روهای سطح منطقه هفت برای تسهیل رفت و آمد عابران پیاده است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ساماندهی و پیاده‌روسازی بزرگراه شهید چمران به مساحت بیش از ۱۹ هزار مترمربع و بلوک فرش به متراژ ۱۶ هزار مترمربع که در حال اجرا است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه تاکنون ۷۵ درصد است و با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی پیاده‌روسازی چمران با ۶۵۰۰ متر طول جدول‌گذاری، ۳۴۵۰ متر مربع سطح آسفالت‌ریزی و ۱۹ هزار و۴۵۰ مترمربع تخریب و زیرسازی مسیر پیاده‌رو و حفر چاه آب‌های سطحی در حال انجام است.

وی در تشریح دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام منطقه هفت شهرداری، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی سفت‌کاری ایستگاه آتش‌نشانی در میدان حج تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت عمرانی داشته است و این پروژه با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال به‌زودی تکمیل خواهد شد.

شاطوری با اشاره به جانمایی احداث ایستگاه آتش‌نشانی میدان حج در شمالی‌ترین نقطه منطقه، افزود: آنچه که در مدیریت حوادث اهمیت دارد، نجات جان افراد است، بنابراین در راستای تحقق این هدف، کاهش مدت زمان رسیدن به حادثه مد نظر مدیریت شهری است.

کد خبر 607108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.