افزایش نظارت جدی بر خدمت‌رسانی سرویس‌های مدارس

عضو شورای اسلامی با تاکید بر افزایش نظارت بر سرویس‌های مدارس گفت: سازمان تاکسیرانی باید شماره تماسی جهت ارتباط مردمی برای گزارش تخلف‌های حوزه سرویس مدارس اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا عادل شیشه‌گری امروز _چهارشنبه سی‌ام شهریورماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: در یک ماه گذشته اختلاف نظرهای جزئی در خصوص تقسیم بندی کیلومتر سرویس‌های مدارس وجود داشت که با بررسی‌های صورت گرفته این اختلاف نظر رفع و به تصویب سید.

وی افزود: در شورای اسلامی شهر اهواز میزان دریافتی رانندگان سرویس مدارس تصویب می‌شود که به آن مبالغی بابت حق بیمه، سهم پیمانکار و آموزش و پرورش اضافه می‌شود و در نهایت به صورت یک جدول در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

موضوع رعایت و نظارت بر نحوه سرویس دهی مورد نظر قرار گرفت، از سازمان‌های نظارتی مانند تاکسیرانی، آموزش و پرورش و پلیس راهور خواسته می‌شود که نظارت بیشتری بر سرویس مدارس داشته باشند و اگر تخلفی صورت گرفت آن را گزارش دهند.

علاوه بر موارد ذکر شده سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز باید شماره‌ای را جهت ارتباط مردمی معرفی کند تا شهروندان در صورت مشاهده تخلف در خصوص ارائه خدمات سرویس مدارس گزارش دهند تا به پیگری‌های لازم به موقع صورت گیرد.

کد خبر 606994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.