نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با همت جمعی در دوره جدید مدیریت شهری، ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری باید به سرعت نوسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضا مصور امروز _چهارشنبه سی‌ام شهریورماه_ در حاشیه آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان و ناوگان اتوبوسرانی به ۱۰ سال رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ سال عمر ناوگان حمل و نقل عمومی، عدد بسیار بالایی برای کلان‌شهری است که شاخصه‌های آلودگی هوای آن زیاد بوده است، گفت: با همت جمعی در دوره جدید مدیریت شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی شهری باید به سرعت نوسازی شود.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز گام بسیار مؤثری در عرصه حمل و نقل عمومی برداشته شد، البته مدارس بعد از دو سال شیوع کرونا بازگشایی می‌شود، لذا فشار مضاعفی به بخش حمل و نقل عمومی وارد خواهد شد.

وی تاکید کرد: نوسازی ناوگان امری ضروری است از این رو همت مدیریت شهری باید ادامه این مسیر باشد، شورای اسلامی شهر نیز از این مسیر و سیاست حمایت کامل خواهد کرد.

کد خبر 606949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.