آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند اراک برای استقبال از مهر

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از آمادگی کامل این سازمان برای استقبال از مهرماه خبر داد و گفت: این سازمان در سال تحصیلی جدید همچون سال‌های گذشته آموزش‌های آکادمیک خود را برای دانش‌آموزان با محوریت بحث تفکیک از مبدا و کاهش تولید پسماند آغاز خواهد کرد.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند بنا بر وظایف ذاتی خود در ستاد استقبال از مهرماه و بازگشایی مدارس، چند مسئولیت را عهده‌دار شد که تاکنون تمام آنها را ضمن هماهنگی با مدیران مدارس و آموزش‌وپرورش به خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: نظافت و شست‌وشوی اطراف مدارس به صورت نوبتی و مرتب در حال انجام است، حتی محیط داخلی مدارسی که مدیران آنها با سازمان هماهنگی داشتند، مورد پاک‌روبی و نظافت قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک افزود: شست‌وشوی جداول و مخازن جمع‌آوری پسماند حاشیه مدارس انجام شده است و در بعضی نقاط با توجه به نیازی که وجود داشت، مخازن جدید جای‌گذاری شده است.

وی با اشاره به انجام فرایند زنده‌گیری حیوانات بلاصاحب و طعمه‌ریزی اکیپ‌های مبارزه با جوندگان، اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه فعالیت‌های اکیپ‌های زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب افزایش چند برابری داشته است و این امر با محوریت پوشش خیابان‌هایی که مدارس در آنها واقع شده، انجام شده است تا جایی که می‌توان گفت از ابتدای ماه، هر هفته حدود ۴۰ قلاده سگ بلاصاحب زنده‌گیری شدند و به پناهگاه انتقال یافتند.

فدوی اضافه کرد: جداول و خیابان‌های منتهی به مدارس توسط اکیپ‌های مبارزه با جوندگان، طعمه‌ریزی شده است و در حال حاضر سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک آمادگی کامل برای استقبال از مهرماه را دارد.

وی گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در سال تحصیلی جدید همچون سال‌های گذشته آموزش‌های آکادمیک خود را برای دانش‌آموزان با محوریت بحث تفکیک از مبدا و کاهش تولید پسماند آغاز خواهد کرد و در همین راستا هماهنگی کاملی با اداره کل آموزش‌وپرورش انجام شده است که استقبال مناسبی از آن صورت گرفته است.

کد خبر 606936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.