دیواره‌های آرامستان اراک زیباتر شد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: یکی از دغدغه‌های این سازمان بهبود هرچه بیشتر سیما و منظر آرامستان و حذف زوائد و آلودگی‌های بصری از چهره آرامستان‌ها است، از این‌رو نقاشی دیواری روی دیواره‌های آرامستان این کلان‌شهر انجام شد.

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طی چند روز اخیر دیوار آرامستان اراک به متراژ ۳۲۰ مترمربع و به قلم هنرمندان بومی شهرمان نقاشی شد، اظهار کرد: این نقاشی‌ها با موضوع مناظر طبیعی اجرا شده است و فضای کلی این کار هنری به لحاظ رنگ‌بندی با محیط اطراف هماهنگ شده است تا هارمونی در محیط آرامستان را به بیننده القا کند.

وی افزود: نقاشی دیواری روی دیواره‌های آرامستان اراک با استفاده از رنگ‌های اکریلیک ترسیم شده است که در برابر رطوبت و نور خورشید مقاومت بالایی دارد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک با اشاره به اهمیت اجرای نقاشی دیواری روی دیوارهای سازمان به‌عنوان بخشی از نماهای شهری، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انجام این اقدام در ایجاد آرامش بصری اهمیت دارد، سازمان آرامستان‌های اراک در آینده نیز اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین عملیات عمرانی از جمله ساخت اتاق نگهبانی، سنگ‌فرش غسالخانه، نوسازی و بهسازی اتاق موتور آب، جدول‌گذاری و مسطح‌سازی آغاز شده و در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر عملیات‌های عمرانی پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری را به نتیجه برسانیم.

آقازیارتی افزود: برنامه‌های دیگری همچون احداث یک ساختمان اداری مناسب برای سازمان نیز در دستور کار قرار دارد که هم‌اکنون اقدامات اولیه از جمله جانمایی و تهیه نقشه‌ها در حال اجرا است.

کد خبر 606933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.