توجه به منافع عمومی اصل و اولویت پروژه‌های کنونی است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ماه‌های گذشته مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان تقویت و توسعه ناوگان اتوبوسرانی هم‌زمان با بازگشایی مدارس بوده است.

مصطفی نباتی‌نژاد در حاشیه آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سیاست‌های شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون این پروژه‌ها، اظهار کرد: توجه به منافع عمومی شهر اولویت اصلی پروژه‌های فعلی مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه به همت مدیریت شهری اصفهان در این دوره تعداد ناوگان اتوبوسرانی به ۱۰۰ هزار دستگاه رسید، ادامه داد: این موضوع نشان‌دهنده توجه به منافع عمومی و اقشار مختلف و دانش‌آموزان است؛ در ماه‌های گذشته مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان تقویت و توسعه ناوگان اتوبوسرانی هم‌زمان با بازگشایی مدارس بوده است تا معضلات این حوزه رفع و شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با شرایط مناسب سال تحصیلی را آغاز کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به شهروندان این نوید را می‌دهیم که توسعه کمی و کیفی حمل‌ونقل را رقم بزنیم، به طوری که درصدد هستیم بخشی از ناوگان در سال‌های آینده به اتوبوس برقی تجهیز شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست اصلی شورای اسلامی شهر اصفهان در بحث حمل‌ونقل عمومی بر هوشمندسازی در ابعاد مختلف این حوزه است.

کد خبر 606932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.