۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
علیمنصور جانشین ساکت می‌شود؟

علیرضا منصوریان در چند قدمی نشستن روی نیمکت تیم فوتبال هوادار قرار گرفته است تا جایگزین ساکت الهامی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان سرمربی اسبق تیم‌های فوتبال نفت تهران، استقلال، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر که فصل گذشته هدایت صنعت‌نفت آبادان را برعهده داشت پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم از سرمربیگری برزیل ایران استعفا داد و تا این لحظه بدون تیم است.

پس از اخراج رضا پرکاس از صنعت‌نفت، منصوریان دوباره گزینه نخست هدایت آبادانی‌ها شد و با او مذاکراتی انجام گرفت اما وی به مدیران این باشگاه اعلام کرده از تیمی دیگر پیشنهاد دارد و به‌همین دلیل جوابش به صنعت‌نفت منفی است.

هوادار تهران باشگاهی‌ست که به‌دنبال علیرضا منصوریان است. تیمی که هدایت آن در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر به ساکت الهامی سپرده شد و طبق برنامه‌هایی که مشخص کرده بودند پیش‌بینی می‌شد الهامی حداقل تا پایان فصل روی نیمکت این تیم بنشیند.

تیم فوتبال هوادار تا پایان هفته ششم لیگ‌برتر با کسب یک پیروزی، ۲ تساوی و تحمل ۳ شکست در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد و نتوانسته نتایج خوبی کسب کند؛ موضوعی که باعث شده مدیران این باشگاه در صدد تغییر سرمربی تیم‌شان باشند.

شنیده می‌شود دلیل اینکه تا این‌لحظه باشگاه هوادار ساکت الهامی را اخراج نکرده‌اند نیز این است که مدیران این باشگاه منتظر شروع‌مجدد لیگ‌برتر هستند تا پس از کسب نتایج ساکت الهامی در هفته‌های هفتم و هشتم تصمیم نهایی را در رابطه با ادامه همکاری با ساکت الهامی و سپردن هدایت تیم به علیرضا منصوریان اتخاذ کنند.

کد خبر 606930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.