اسکان زائران در روزهای پایانی ماه صفر مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین نیاز زائران به ویژه در روزهای پایانی ماه صفر که شاهد حضور میلیونی عزاداران و شیفتگان اهل بیت(ع) در مشهد مقدس هستیم، اسکان موقت و تامین اقلام و مایحتاج ضروری آنها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کریمدادی امروز _چهارشنبه سی‌ام شهریورماه_ در بازدید از اقدامات شهرداری منطقه هفت در خصوص اسکان اضطراری زائران دهه آخر ماه صفر، اظهار کرد: شهرداری مشهد به عنوان متولی حوزه خدمات شهری، بر اساس تأکیدهای شورای اسلامی شهر پیوسته در تلاش بوده است که زیرساخت‌های لازم را در حد توان و بضاعت خود فراهم آورد.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین نیازهای زائران، به ویژه در روزهای پایانی ماه صفر که شاهد حضور میلیونی عزاداران و شیفتگان اهل بیت (ع) در مشهد مقدس هستیم، اسکان موقت و تأمین اقلام و مایحتاج ضروری آنها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به بازدید اخیر خود از بوستان زائرپذیر «غدیر» و «ریحانه»، گفت: در این بوستان‌ها فضاهای مناسبی برای اسکان در نظر گرفته شده و امکانات لازم رفاهی نیز فراهم آمده است.

وی تصریح کرد: در بوستان زائرپذیر غدیر، با توجه به اینکه فضا برای اسکان ثابت و در تمام طول سال تدارک دیده شده، امکانات بیشتری همچون فروشگاه‌های عرضه اقلام ضروری، مواد خوراکی و نانوایی وجود دارد که زائران می‌توانند از آن بهره ببرند و استفاده کنند.

کریمدادی افزود: بر اساس زیرساخت‌ها و شرایط فراهم شده، در منطقه هفت شهرداری روزانه امکان اسکان اضطراری ۲۷ تا ۳۰ هزار نفر وجود دارد که عدد قابل توجهی است.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل حوزه خدمات‌شهری شهرداری مشهد در این ایام خبر داد و گفت: بر اساس سیاست‌گذاری‌های انجام شده، نیروهای پاکبان و خدمات شهری در این روزها به شکل صد درصدی آماده‌باش و ظرفیت مناطقی که کمتر زائرپذیر هستند، در اختیار مناطق زائرپذیر قرار می‌گیرد.

کد خبر 606920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.