۴۷ اتوبوس کوچک تا پایان سال به ناوگان حمل‌ونقل افزوده می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کوچک (میدل‌باس) در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، گفت: از این تعداد امروز ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر افزوده شد و مابقی آن نیز تا پایان سال وارد شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعباس روحانی امروز _چهارشنبه سی‌ام شهریورماه_ در آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان، اظهار کرد: افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی از نیازهای اصلی و مبرم شهر بود، در این راستا خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کوچک (میدل‌باس) در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که از این تعداد امروز ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر افزوده شد و ۴۷ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال وارد شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو پنج است، گفت: کاهش ارتفاع این اتوبوس‌ها برای تردد معلولان، مجهز بودن به سیستم اطفای حریق و تهویه مناسب از جمله ویژگی‌های این اتوبوس‌ها است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: سیستم گرمایش این اتوبوس‌ها از کف به صورت شوفاژ است و به لحاظ مشخصات فنی موتور بالاترین استانداردها را دارد.

وی با اشاره به خرید اتوبوس‌های ۱۳ متری با استاندارد یورو پنج، خاطرنشان کرد: ۱۷۳ دستگاه از این اتوبوس‌ها خریداری شده است و به مرور به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به بازسازی اتوبوس‌های قدیمی، اظهار کرد: ۲۴۰ دستگاه اتوبوس از رده‌خارج شده، از سوی تیم کارشناسی این سازمان به لحاظ ظاهر و فنی از صفر تا صد بازسازی شده است.

روحانی گفت: اتوبوس‌هایی نیز در ناوگان با عمر پایین وجود داشت، اما به دلیل نبود قطعات و خراب بودن از مدار خدمت‌رسانی خارج شده بود که به همت تیم فنی سازمان به چرخه سرویس‌دهی بازگشت.

کد خبر 606892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.