افزودن اتوبوس‌های جدید به مدیریت ترافیک کمک می‌کند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: به عنوان یک شهروند و پلیس از مدیریت شهری اصفهان بابت جوان‌سازی و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی، امروز _چهارشنبه سی‌ام شهریورماه_ در آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی و آغاز به کار ستاد مهر شهر اصفهان، اظهار کرد: هر ساله با آغاز مهرماه به ویژه در دو هفته نخست، ترافیک شدیدی را در سطح شهر شاهد هستیم و رزمایش و آمادگی امروز مدیریت شهری نشئت گرفته از این دغدغه است.

وی ادامه داد: تزریق تعداد قابل توجهی اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مدیریت و روان‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی تردد و کاهش دغدغه و هزینه‌های شهروندان کمک بزرگی می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به عنوان یک شهروند و پلیس از مدیریت شهری اصفهان بابت جوان‌سازی و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تشکر می‌کنم، تصریح کرد: شهروندان در هنگام استفاده از اتوبوس‌ها با مشکلاتی همچون فضای کم، گرمای شدید و معطلی زمان روبه‌رو هستند، از این رو افزودن اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی، امری بسیار ضروری بود.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان برای تردد از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: پلیس راهور آماده همکاری با شهرداری اصفهان برای پلاک کردن سریع‌تر اتوبوس‌های جدید است تا نظم و انضباط بیشتری در شهر برقرار شود.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تشکیل پلیس مدارس از وظایف مدیران مدارس بوده و این امر در قانون نیز تاکید شده است، اضافه کرد: از مسئولان آموزش‌وپرورش نیز درخواست می‌شود موضوع پلیس مدارس را جدی بگیرند، چراکه تحقق این مهم در ابعاد مختلف تأثیرگذار است.

کد خبر 606872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.