جریان خدمت شهرداری نجف‌آباد به منطقه ۱ رسید

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد با اشاره به انجام پروژه‌های شاخص در این منطقه، گفت: عملیات عمرانی پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری با قوت در حال پیشرفت است.

محمدرضا کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات عمرانی جریان خدمت در نجف‌آباد با قوت در حال توسعه شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان است و طی یک‌سال تغییر مدیریت شهر، اتفاقات خوبی در حوزه خدمت‌رسانی در حال انجام است.

وی افزود: در همه مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد، پروژه‌های شاخصی وجود دارد و شاهد پیشرفت خوب این پروژه‌ها با تلاش نیروهای جهادی شهرداری و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم هستیم.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در این منطقه عملیات اجرایی بوستان زندگی از پل زندگی تا بوستان خدمت در دو فاز در دست اجرا است که فاز یک از پل زندگی تا سرداب ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و فاز دوم از سرداب تا بوستان خدمت به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در مرحله مناقصه قرار دارد.

کتابی از پیشرفت ۱۲ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه با مساحت ۱۸۵ هزار مترمربع بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و یکی از پروژه‌های شاخص و مؤثر منطقه یک شهرداری نجف‌آباد خواهد بود؛ جابه‌جایی تأسیسات و معارضات پروژه برعهده شهرداری و مابقی در تعهد اداره راه است.

وی ادامه داد: فاز یک نورپردازی پل زندگی به طول ۲۵۰۰ مترمربع و هزینه ۴۰ میلیارد ریالی با ۳۵ درصد پیشرفت، تکمیل عملیات اجرایی فاز یک ساختمان باغ بهشت با هزینه ۳۵ میلیارد و ۱۳۰۰ مترمربع با پیشرفت ۸۰ درصدی و عملیات اجرایی فاز یک ساختمان باغ ایرانی با مساحت یک هزار مترمربع و هزینه ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری است.

شهردار منطقه یک نجف‌آباد با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز یک دسترسی جنوبی آرامستان جدید ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: این پروژه به مساحت ۲۵ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال با تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری در حال پیشرفت است.

کتابی گفت: از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری، ایمن‌سازی نرده‌های عرشه پل زندگی است که از مرحله طراحی عبور کرده و مناقصه این طرح در حال برگزاری است. اعتبار این پروژه پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه‌های محله‌محوری در منطقه یک وجود دارد که زیرسازی معابر انتهای خیابان فرخی و فرعی‌ها، فرعی‌های خیابان آیت‌الله حججی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع، خاک‌برداری و خاک‌ریزی به میزان ۲۵ هزارمترمکعب، آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر خاکی، روکش آسفالت ۷۴ هزار مترمربع از معابر، لکه‌گیری به میزان ۴۰۰ تن و اجرای پروژه ضلع شرقی مسیر کوچه باغ زندگی از جمله این پروژه‌ها است.

کد خبر 606866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.