کاهش ۹۰ درصدی استفاده از آب شرب در فضای سبز خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: بخش زیادی از آب فضای سبز شهر از چشمه گلستان تهیه می‌شود.

احمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دریاچه بهشت، دریاچه شاپوری، دریاچه کیو و تمام فضای سبز خیابان شریعتی و پارک شاپوری از چشمه گلستان تغذیه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای آبیاری فضای سبز بعضی دیگر از مناطق همانند زیبا کنار از رودخانه خرم‌رود استفاده می‌شود، افزود: در ورودی شهر، پارک کاسیت را داریم و از آب رودخانه فصلی استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه این منبع آب به واسطه سدی است که روی این رودخانه ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها ۱۰ درصد فضای سبز شهر با آب شرب آبیاری می‌شود و در تلاش هستیم با حفر چهار حلقه چاه که مجوز آنها گرفته‌شده است و به‌محض تأمین اعتبار، مشکل آب شرب خرم‌آباد را حل کنیم.

بیرانوند از کاشت گیاهان دارویی در منطقه شصت‌متری خرم‌آباد بعد از پل آیت‌الله کمالوند خبر داد و تصریح کرد: در این منطقه اقدام به کشت گیاهان دارویی کرده‌ایم و قطعاً سال آینده فضای آن منطقه را سبز خواهیم دید.

کد خبر 606863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.